FAQ

OBJEDNÁVKY

1. Úprava/zrušenie objednávky

Doručenie domov – v prípade potreby zrušenia objednávky alebo úpravy nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu: onlineshop-sk@lindt.com. Úpravy zahŕňajú zmeny počtu objednaných produktov, ich úplné odstránenie so zoznamu či pridanie neobjednaných produktov.

2. Registrácia/objednávka bez registrácie

U nás si môže objednávku zrealizovať každý i bez registrácie. Našim cieľom je, aby ste sa pri nakupovaní cítili pohodlne, bez nátlaku a poskytnutia súkromných údajov. Pri dokončení objednávky, avšak, potrebujeme zopár údajov z dôvodu efektívneho vybavenia Vašej objednávky.

3. Spracovanie objednávky

O stave Vašej objednávky budete vždy aktuálne informovaný prostredníctvom e-mailovej adresy, ktorú ste nám poskytli pri jej potvrdení. Radi Vám zodpovieme na dodatočné otázky, neváhajte nás preto kontaktovať na: onlineshop-sk@lindt.com.

4. Faktúra

K získaniu faktúry k Vašej objednávke, prosím, nezabudnite zvoliť túto možnosť pri dokončení objednávky. Po vyplnení údajov o Vašej firme Vás prosíme o dôkladnú kontrolu. Faktúru následne obdržíte spolu s Vašou objednávkou.

5. Ochrana osobných údajov

V každom kroku Vášho online nakupovania sa staráme o ochranu Vašich osobných údajov.
Naše webové stránky využívajú SSL šifrovanie, ktoré zabezpečuje ochranu všetkých poskytnutých osobných údajov voči tretím stranám. Údaje, Vami poskytnuté, budú nami použité na vybavenie objednávky a prípadne na zlepšenie našich služieb. Viacej informácií ohľadom ochrany osobných údajov môžete nájsť v Obchodných podmienkach. Plne rešpektujeme Vaše súkromie, a preto postupujeme také opatrenia k najlepšiemu zabezpečeniu. LINDT & SPRÜNGLI využíva cookies z viacerých dôvodov, najmä k podpore funkčnosti našich internetových stránok a k pochopeniu, ako návštevníci našich stránok využívajú k reklame šitej na mieru.

PLATBA

1. Dostupné platobné metódy

Záleží nám na Vašom komforte pri nakupovaní a preto sa snažíme neustále zlepšovať naše podmienky. Aktuálne je možné platiť iba online pomocou:
- Platobnej karty
- Apple Pay, Google Pay

DORUČOVACIA SLUŽBA

1. Doručenie domov

Doba dodania: Doba dodania produktov, ktoré sú skladom, sú 2-4 pracovných dní.

Cena za dodanie: Objednávky nad hodnotu 40€ sú doručované zadarmo.
Pri nižšej čiastke sú započítané náklady na dopravu – tie sú vo výške 3,50€.

Kým bude Váš balík doručený?
Naše produkty zasielame prostredníctvom nášho zazmluvneného logistického partnera DPD.

Rád by som balík doručil ako darček.
V prípade, že by ste balík Lindt radi darovali ako darček, uveďte do poznámky Vašu požiadavku, aby sme na to brali ohľad pri spracovaní vašej požiadavky.

2. Cool letná doprava

Zásielky sú v lete často vystavované vyšším teplotám ako zvyčajne. Preto, že nám v Lindt záleží predovšetkým na kvalite, a to bez ohľadu na počasie, nájdete v každej objednávke špeciálne chladiace vrecká, ktoré majú za úlohu chrániť čokoládu pred vysokými teplotami. V horúcich letných dní môžete chladiace vrecká použiť opakovane, jednoducho ich pred tým vložíte do mrazničky – približne na 6 hodín.

REKLAMAČNÝ PORIADOK

1. Vrátenie objednávky

V prípade, že naše produkty nesplnili vaše očakávania, máte zo zákona nárok na vrátenie objednávky do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Prosíme Vás, v takomto prípade, o zaslanie Oznámenia prostredníctvom Vášho e-mailu na našu kontaktnú adresu onlineshop-sk@lindt.com, alebo prostredníctvom pošty na adresu: Lindt &Sprüngli (CEE) s.r.o. – organizačná zložka, so sídlom Žižkova 9, 811 02 Bratislava – Staré mesto, Slovenská republika. Vašu platbu Vám do 14 dní odo doručenia tohto oznámenia vrátime v tej istej forme ako bola uhradená objednávka.

2. Sťažnosť

Všetci zamestnanci spoločnosti Lindt &Sprüngli sa usilujú o čo najpozitívnejšie zážitky našich zákazníkov. Je nám veľmi ľúto, ak naše produkty nie sú podľa Vášho očakávania. V takomto prípade môžete podať i sťažnosť na adrese: onlineshop-sk@lindt.com alebo prostredníctvom pošty na adresu: Lindt &Sprüngli (CEE) s.r.o. – organizačná zložka, so sídlom Žižkova 9, 811 02 Bratislava – Staré mesto, Slovenská republika. Toto oznámenie by malo obsahovať Vaše meno, priezvisko, e-mailovú adresu, korešpondenčnú adresu, číslo objednávky, dátum nákupu, copy pokladničného dokladu a dôvod sťažnosti. Počas 14 dní Vašu sťažnosť vybavíme.

SVET ČOKOLÁDY – PRODUKTY

1. Ako uskladňovať čokoládu?

Veríme, že naša čokoláda je tá najlepšia na celom svete. Majstri čokolády Lindt nepretržito pracujú na nových receptoch a zaisťujú čerstvosť naprieč celou produkciou i distribúciou. Chceme, aby naša jedinečná delikátna čokoláda spríjemnila Vaše sladké momenty. ???? Pamätajte, že naše produkty sú náchylné na vysokú teplotu. Vhodná skladovacia teplota na skladovanie našich čokolád je 16° až 18° C. K plnému pôžitku z ich lahodnej chute, prosíme o skladovanie pri uvedenej teplote.

2. Alergény

Zoznam alergénov nájdete pri každom produkte, či už na online stránkach v zložení alebo priamo na obaloch našich produktov. Prosíme aby ste alergénom venovali väčšiu pozornosť pri objednávke. Záleží nám na Vašej bezpečnosti.

3. Bezlepkové produkty

Lepok môže byť obsiahnutý v mnohých produktoch, ktoré Lindt &Sprüngli ponúka, či už v podobne prísad z cereálií alebo zložky pšenice. Napriek tomu, že naše produkty s vysokým obsahom kakaa, ako napríklad Lindt Excellence 70%, lepok neobsahujú, nie sú tieto produkty označené ako „bezlepkové“ z dôvodu štandardom, ktoré by tieto produkty mali spĺňať. Dokým naše produkty takéto označenie nemajú, prosíme zákazníkov s bezlepkovou diétou, aby naše produkty nekonzumovali, ani nevyhľadávali rady lekárov k vyjadreniu možnosti alergických reakcií. Je nám veľmi ľúto, že sú ľudia, ktoré si nemôžu vychutnať naše produkty, a preto veríme, že v budúcnosti prídeme na trh s ponukou prispôsobeným rôznym diétnym požiadavkám.

4. Dátum spotreby čokolády

Minimálna trvanlivosť odosielaných produktov sú 3 mesiace, pokým je produkt v zľave, môže byť minimálna trvanlivosť kratšia a v takom prípade je uvedená vždy pri konkrétnom produkte. Tieto prípady by mali byť veľmi zriedkavé. Keď je na produkte označená minimálna trvanlivosť napríklad do konca septembra, znamená to, že minimálne trvanlivosť do posledného dňa v mesiaci september, do kedy môže byť produkt bezpečne konzumovaný.

KONTAKT

1. Ako nás môžete kontaktovať?

Ak máte akékoľvek otázky, ktoré neboli zodpovedané v sekcii FAQ, tak naši zamestnancami vám ochotne pomôžu. Prosím kontaktujte nás na: onlineshop-sk@lindt.com, +421 220 924 150